Szef doskonały. Techniki i narzędzia zarządzania

v
Wielu osobom bycie szefem kojarzy się wyłącznie z możliwością „rządzenia”, korzystania z różnego rodzaju przywilejów, bycia zapraszanym na różnego rodzaju spotkania, krótszym czasem pracy i oczywiście nieograniczonymi możliwościami finansowymi. Jednak każdy, kto choć przez chwilę prowadził własny biznes doskonale wie, że to szalenie trudny i  stresujący test.  Natomiast wszelkie atrybuty szefa jak np. nienormowany czas pracy, to po prostu konieczność wynikająca z prowadzenia firmy. Szczególnie w ciężkich momentach prowadzenia biznesu szefowie wiedzą i muszą pogodzić się z np. brakiem stabilizacji finansowej.

Jak zarządzać ludźmi  we własnej małej firmie- salonie, aby pracownicy byli wsparciem, a nie powodem do frustracji? Tego nauczymy się w trakcie naszego warsztatu.

Z naszej praktyki

Często spotykamy właścicieli małych firm- także salonów kosmetycznych, czy fryzjerskich, którzy są zniechęceni relacjami ze swoimi pracownikami i mają wiele złych doświadczeń. Często stwierdzają, że wielu  pracowników  wykorzystuje ich „dobre serce”, oszukuje ich czy buduje sobie wręcz swoje zaplecze do przyszłego własnego biznesu „podbierając” klientów. Pomijając kwestie uczciwości pracowników (mówiąc wprost -gdy zatrudniasz oszusta nigdy na tym nie wyjdziesz dobrze) wielokrotnie okazuje się, że taki stan rzeczy to po prostu brak umiejętności menadżerskich. Bycie kompetentną kosmetyczką nie oznacza, że automatycznie stajesz się kompetentną szefową. Takich kursów do prowadzenia firmy nie przejdziesz w szkole kosmetycznej. A nauka na własnych błędach dużo kosztuje.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

W trakcie szkolenia poznasz skuteczne techniki zarządzania najważniejszym kapitałem Twojego salonu- pracownikami. Jeżeli pragniesz w sposób świadomy zarządzać ludźmi i budować wśród nich swój autorytet oparty na szacunku, a  nie strachu- powinniśmy się spotkać. Wielu właścicieli salonów przechodzi trudne momenty– są doskonałymi fachowcami w branży kosmetycznej, ale często nie mają doświadczenia w zarządzaniu ludźmi. Gdy pojawia się grupa dwóch czy trzech pracowników, zaczyna często dochodzić do trudnych sytuacji interpersonalnych, z którymi właściciel wcześniej nie miał do czynienia. Dzięki szkoleniu dowiesz się, jak nie „wyważać otwartych drzwi” w budowaniu autorytetu szefa.

Program szkolenia

  1. Moje szefowskie kompetencje
  2. Mój indywidualny styl kierowania ludźmi- diagnoza stylu aktualnego i pożądanego.
  3. Komunikowanie interpersonalne podstawowym narzędziem szefa
  4. Szef, przywódca, lider, menedżer czy kierownik? Kim jestem i co wpływa na mój autorytet?
  5. Kompetencje szefa idealnego- jaki jestem, dokąd zmierzam? Wyznaczenie celów do osiągnięcia w trakcie szkolenia
    • Planowanie: planowanie i organizowanie zadań własnych i pracowników.
    • Organizowanie- właściwe przydzielanie zadań- podział zadań i delegowanie zadań
    • Motywowanie: techniki motywowanie pozafinansowego pracowników
    • Kontrolowanie- techniki monitorowania realizacji przydzielonych zadań,  techniki egzekwowania realizacji zadań
  6. Komunikacja interpersonalna w miejscu pracy- elementy składowe – działania zwiększające skuteczność przekazywanych komunikatów
  7. Prowadzenie rozmów z pracownikami- udzielanie informacji zwrotnych, rozmowy dyscyplinujące
  8. Rozwój pracowników jako zadanie szefa: coaching, mentoring, instruktaż, szkolenie- różne narzędzia menedżerskie,  jeden cel- wzrost efektywności pracy

Data szkolenia: 11.07.2016

Miejsce szkolenia:  Opole, ul. Cygana 4

Czas trwania:  8 godz.

Cena szkolenia: 490,00 zł netto / osoba

Jeżeli nie odpowiada Ci termin szkolenia lub chciałabyś szkolenie dedykowane (tylko dla Twojej firmy) zadzwoń lub napisz do nas


Kontakt do koordynatora

monik2

Monika Biniecka

konsultantka ds. szkoleń

tel. 77 44 28 554
tel. kom. 604 411 788
monika.jeziorek@illustro.pl

Formularz zgłoszeniowy