Tauron – drugie co do wielkości przedsiębiorstwo energetyczne w Polsce korzysta z usług ILLUSTRO. W czerwcu rozpoczęliśmy szkolenia dla tej firmy. Pracowników Tauronu nasi trenerzy uczą zasad efektywnej autoprezentacji oraz negocjacji.

Tauron jest kolejnym dużym klientem, którzy trafił po nasze, szkoleniowo – doradcze skrzydła. Najlepsi trenerzy ILLUSTRO przeprowadzą pakiet zaawansowanych merytorycznie szkoleń z negocjacji, oraz autoprezentacji. Projekt współpracy planowany jest na kilka najbliższych miesięcy.

Ale nie tylko potentat energetyczny może skorzystać z naszych usług, może to zrobić każdy. Pod koniec czerwca w naszej siedzibie kolejna odsłona szkoleń otwartych, tym razem proponujemy negocjacje handlowe. Takie szkolenie to szansa na rozwinięcie swoich umiejętności negocjacyjnych, poznanie technik niezbędnych przy rozmowach handlowych, czy wyznaczania celów negocjacyjnych. Szczegóły na naszej stronie.

Dobiega końca Akademia Trenera ILLUSTRO. W najbliższych dniach nasi młodzi trenerzy staną przed egzaminem z umiejętności trenerskich, a najlepsi z nich zwiążą się stałą współpracą z naszą firmą. Kształtowanie nowych kadr, to kolejny z założonych celów, jaki udało nam się zrealizować.

Obsługa trudnego klienta – to popularne szkolenia realizowane przez wiele firm z branży. My stawiamy sobie poprzeczkę wyżej i dla jednego z naszych śląskich klientów szkolimy w zakresie obsługi trudnego lokatora. Przed naszym trenerem nie lada zadanie, bo każdy z nas wie, co to jest uciążliwy sąsiad i jak może uprzykrzyć życie. Uczymy naszych klientów, jak sobie radzić w trudnych, lokatorskich sytuacjach i jak budować dobre relacje.

Jak widać w ILLUSTRO sezon szkoleniowy w pełni!

Zespół prasowy ILLUSTRO

Napisz do nas

Zapytaj o szkolenie

Marek Nowak

dyrektor ds. organizacji i rozwoju
tel. kom. 501 165 622
e-mail: marek.nowak@illustro.pl
tel. 77 44 28 554